Oykumelek Menenjit ve rota oldu 660 onlar tuttu.göz ve çocuk doktorunda 400 tuttu.bu ay cokmmasraflıyız😍😭
Oykumelek Asklepios bize gecen ay oyle demişti ama hastalıklar coğalınca.calışıyoruz o yüzden riskli ortam .önlem olsun bağışıklığı güçlensin diye yaptı bizde yaptırdık
Asklepios Oykumelek bizim de doktorla görüştük ben çalışmıyorum eşimde bende hemşireyiz. Eşim de aktif sahada değil doktor yanında çalışıyor. O yüzden risk altında değil zaten ağır 9.ayda yapalım dediler ❤️
bgmarik Smgsydn biz her ikisininde ilk dozunu 3.ayda yaptırdık.Evet ateşi çıkıyor bir de biraz huzursuz oluyor.Ama sadece ilk gece bu sıkıntıları yaşadık sonra geçti çok şükür.
Asklepios Oykumelek bizde aynıyız ama menenjit ağır bir aşı riskimiz yokken sıkıntıya sokmayalım küçükken dedik ❤️😘
Asklepios muhammedasil biz tam 3 aylıkken yaptırdık. Bir gün bile geçirmedik. Prospektüs de kaçınca aya kadar olması gerektiği yazıyordu en geç 🙏 çocukla uğraştım az önce baya inanın ki hatırlayamıyorum 🙏 internetten rotarixin prospektüsüne bakabilirsiniz 🙏
asyanin_annesi Smgsydn benim kzım 4 buçuk aylık doktorumuz rota aşısının zamanı geçtiğini söyledi ama menenjit aşısını nasipse yaptıracağız onun zamanına daha varmış
Elifelcn Smgsydn Rota ve menenjit yaptırdım 3. Ayda cnm memenjitin bexero aşısı değilde ninemrix yaptırdım herhangi bi sıkıntı olmadi bexero ateş yapıyor onu 7.ayda düşünüyorum 5.5 aylik suan bebeğim
Elifelcn muhammedasil Bizim doktorumuz onayladı cnm sen yinede sor birde yaptıran anneler vardir mutlaka bu terihlerde