Arkadaşlar merhaba. Bugün aşılarımızı olduk . 4 ay olduğumuz için demir ilacı verildi sağlık ocagindan. Aslında hep evlenmeden önce bile arastirirdim bu tarz şeyleri. Hep ocean d vitamini ve Newvit demir veririm diyordum ama kafam karıştı çok. Bana verdikleri vegaferon. Zararlıysa madem neden veriyorlar ki bu demiri çünkü insanlar 2 ye bölünmüş durumda ıçindeki paraben zararlı ve zararsız olmak üzere fikir ayrılıkları görüyorum. Pandemiden dolayı doktora gitmek istemiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz. Başka bir damla mi.kullanayim buna mi baslayim. Şimdiden teşekkürler.