Merhaba sevgili anneler aşırı hareketli bir oğlum var çok zor bir çocuk değil ama çok hırçın ortada hiçbir sebep yokken tuttuğu yeri bir sıkıyor tırnakları geçiyor yüzüm kollarım çizik içinde vurmasıda cabası elinde birşey varsa fırlatır nasıl geçecek neden yapar öyle sıkan tartaklayan anne baba değilizki hırçınlaşıp yapıyor diyeyim en keyifli anında bile hep bir şiddet uyguluyor varmı yaşayan nasıl bir yol almalıyım hiç dinlemiyor yapma dedikçe yapıyor tepkisiz kalsam yapıyor tatlı dille anlatıyorum nafile sinirlerim çok bozuldu artık 😢