Daha önce tuvalet eğitiminin ilk günümde post açmıştım. Hepsini altına yapıyor normal mi falan diye. Hanımlar bebeğim 27 aylık oldu bir hafta önce başladım hani her yerde işaretlere bakın bezi istemezse rahatsız olursa falan diyordu bizimkinde böyle belirtiler yoktu kaka yapsa iki saat durur bez değiştirirken kaçıyordu falan. Altı kuru kalkmıyordu ama kendini iyi ifade ettiği için ve merdiven inip çıkabildiği için başlamak istedim. ( merdiven inip çıkıyorsa kasları çalışmaya başlamıştır) İlk iki gü gerçekten hep altına yaptı dedim heralde erken belirti de yoktu zaten ama biraz daha devam ettim ve gerçekten öğrendi kolay bir şekilde maşallah🙂 demem o ki işaretler sadece her yerde yazan
Altı kuru kalkacak
bezini istemicek gibi şeyler değilmiş demek ki her çocuğum işareti farklıymuş tabi öncesinde kitap okuma özendirme arkadaşlarının başladığını söyleme kısacası hayatımıza yer etme kısmını yapmıştım. aklında başlasam mı acaba diye soru işareti olan anneler barsa bi deneyin derim. Tabi yıpratmadan yıpranmadan.
sorularınız olursa cevaplarım