Selam güzel anneler bebeğim tam 1 aylık bugün sağlık ocağında aşımız kontrolümüz vardı bebeğim sadece 400 gram almış. Hemşire az kilo almış dedi emzirmiyormusun dedi. En fazla 3 saatte de bi emzir dedi ben hiç 3 saati geçirmiyorum.mememi sıktı sütün de var dedi, 1 hafta sonra tekrar çağırdı, neden az kilo alıyor acaba sütüm mü yarayışlı değil çok kafama taktım karnımdaykende kilosunu takıyordum, bacakları çırpı gibi yavrumun😢önerileriniz varmı tecrübeli anneler