Cok kotu olmus ya.Gecmis olsun.
Bizim burda haslanmis olmasi lazim yumurtanin sarisini pisirerek yakiyorlar yagi cikiyor yaniklara suruyorlar.Kuzelerimin basina geldi birinin yuzune caydanlik dokuldu hic iz yok sifir.Ama tam tarif ne bilmiyorum ve tabiki doktora da gidiyorlar.Bir de bal mumundan bir sey yapiyorlar buralarda olan bir ota koyuyorlar.Herseyi de yarim yamalak biliyorum insAllah kimsenin basina gelmezde boyle seyleri bilmek zorunda kalmayiz.