Ecetrksver Kızlar cok acill. Bebegim az önce kucagımdayken kendinş geriye attı benim hatamtek elle tutuyordum 4 aylıgız ödüm koptu hemen diğer elimle destekledim ama baya bşr geriye gitti cok agladım cok korktum o aglamıyor gülüyor hatta iyi gibi ama ben kendime hakim olamıyorum bir seyi varmıdır napsam bilemedim ya beline bir sey olsaydı😭😭😭
Nazyun Ecetrksver olmamış çok şükür gariplik yoksa herşey normaldir 🙏 düşe kalka büyüyecekler olur böyle şeyler üzmeyin kendinizi ❤️
Selinozgeenn Ecetrksver bebeğinizin kemikleri 1 yaşına kadar kıkırdak olduğu için bir sakatlık söz konusu değildir 🙏
Bidamla Ecetrksver geçmiş olsun canım öncelikle eğer birsey olsaydı susmazdı huzursuz olurdu..seninde sinirlerin bozulmuş belli ki insan kendini suçluyor bu gibi durumlarda...
Oslemm Ecetrksver biseyi yoktur canım tabi sıktı tutmakta fayda var biz 6 aylığız geri ileri sağ sol her tarafa atıyor kendini endişe etme 🤩
Sercanasaf Bi yeri ağrımış olsa ağlardı zaten bu kadar eziyet etmeyin kendinize saglikla büyüsün ibsallah
ilkglnhr Ecetrksver merhaba aynı olay bugun benim başıma geldi . Bebeğim 3.5 aylık. Kendini birden geriye attı . Tuttum ama çok korktum. Araştırırken Sizin başlığı gördüm . Baya da zaman geçmiş ama bebeğiniz nasıl dı olaydan sonra . Bı sıkıntı olmuş muydu ?