Abrakadabra [url=https://hizliresim.com/u4Ry0d][img]https://i.hizliresim.com/u4Ry0d.jpg[/img][/url] Kızlar az önce şoktan Petek Dinçöz ün Rimel (maskara) aldım harika birşey Damn girl daha önce almasaydım keşke 😬 Biri 250 tl biri 14.99 şaka gibi🙄
Abrakadabra zeynepzeze Evet doğumdan sonra eşime hediye olarak aldırdım kendime😂 altın falan takmıyorum o kadarda pahalı değil yani altına inciye kıyasla ,normalde de L’Oreal faln kullanıyordum onlarda 50-100 TL değişiyor fiyatları 6 ayda bir alıyorum sonuçta 🌼