@Annee1 çok geçmiş olsun canım üzülme bizde o dönem baya kötü olmuştuk, balkondan bakmak için sandaliyeye çıkmış 1 yaşındaydı geri atınca kendini duvara vurmuş o hızla hemen kustu bayıldı zaten acil götürdük emar o bu bir dönem sinirli olmuştu doktor geçer dedi kendi kendine kaynadı çatlağı şimdi normal hiç bir sorunumuz yok dediğim gibi lise üniversite hep kazandı şükür sende üzülme allahın izniyle hiç bişey olmaz