CansuveCan Oğlum 1 yaşında 3,5 aylıktı alerjisini farkettiğimizde. 3,5 ay boyunca inanılmaz bir gaz sancısı çekti. Hatırlamak dahi istemem o hallerini😞 Kakası mukuslanıp kan gelince anladı doktorumuz alerji olduğunu. Hemen süt ve süt ürünleri diyetine başladım. Daha ilk haftadan gaz sancıları yok olmaya başladı. Bir kaç hafta içindede kakası normale döndü. Ee tabi emzirdiğim için ne ben nede oğlum bu zamana kadar tüketmedik süt ve süt ürünlerini. Ben bir kaç hafta önce ufak ufak kendim başladım sonra 1 yaşını doldurunca hemen alerji testine gittik. Hafif düzeye inmiş alerjisi. Bunada şükür 🙏 Şimdi fırınlanmış ürünler ile başladık oğlumda denemeye. 3 gündür deniyoruz. Kakamız normal çok şükür biraz burun hırıltımız oluyor. Onuda doktorumuz alerji yapılı olduğu için yaşamında bu tarz hırıltı solunum, gripsel sorunlar zaman zaman olacak narin bir yapısı olacak dediği için çok takmıyorum. Çok zor bir süreç gerçekten. Yıprandım ama umarım alerjiyi yenerek yıprandığıma değecek🙏🙏 Allah bu süreci yaşayan herkesin yardımcısı olsun 🙏