Tuba92 Biskusunannesi 0glum 6 aylık şu çiçeği olduğunu sanmıyorum sanırım sivri sineğin bir türü bu şekilde yiyince böyle oluyor bizimde öyle şuan yüzünden yemiş hep kizmda da oluyor yada karınca ısırmış olabilir
1cicek2balannesi Biskusunannesi alerji gibi duruyor çikolata yumurta falan bu sıcak havalarda alerji yapabiliyo
Biskusunannesi Linasuannesi daha şu dakikada farkettim banyo felan yaparken yoktu bu sabah mı oldu acaba her zaman yediği şeylerden yedi bu sıra farklı bişey yemedi ama 🤷🏻♀️😔😔 kızamığaa da benzemiyor zaten belli bi yerde üç dört benek şeklinde merak ettim
Beybibeybi Bişey ısırmış gibi bu herhangi bi alerjiye falan hiç benzemiyor birde sadece orada olması diğer yerlerde olmaması akla direk sinek böcek getiriyor
Biskusunannesi Beybibeybi öyle sanırım. Sıfır kollu giyince bişeyler yemiş bebişimii ❤️❤️😍 çok şükür geçtii
Arzuaysu Biskusunannesi benim kızımda da birkaç böyle oldu. Evde sinek olmadığından emindim. Ama bir gün pire olduğunu farkettim. Hemen evi komple ilaclattim. Bir daha da olmadı çok şükür. Siz de çok dikkat edin lütfen pire ısırığına benzettim.
Tuba92 Arzuaysu bisey dicem evinizde hayvan var mı peki benim oğlum da kızımda sürekli oluyor ama bizde de var yani sivri sinek ne yaptıysak def edemedik . Merak uyandırdı hatvan olmasa da oluyor mu
Arzuaysu Tuba92 kedim vardı evden kaçtı. Eviniz bahçe katı fln sa belki olabilir. Hani dışarıdan gelebilir o şekilde de