Merhabalar , 7 ay 10 günlüğüz , bugün farkettim daha, 2 alt dişimiz patlamış , çok çok mutluyum , darısı sizlere güzel anneler 🧿
not : çok belirti yaşamadık , sadece bir kaç gün oğlumun sebepsiz ağlamaları olmuştu dişten olduğunu bile düşünmemiştim , meğersem ondanmış🙈
Çıkan anneler neler yaptınız , nasıl karşıladınız ✨