Kızlar 2 ay 19 günlük bebegim 2 haftadr alerji oldu hava alsn diye dışarı çıkmıştık rüzgardan burnuna toz girmiş galiba hapşırma ve öksürük ile doktora gittik alerji olmuş dedi.Zatiden damla ve azitro diye antibiyotik verdi damla uyku cok yaptığı için günde 1 kere kullndm .Antibiyotigide cok öksurdugu için 2 gün tek kullandım. Hapşırma ve öksürük geçti cok şükür ama burun tıkanıklığı halen devam ediyor. Sürekli serum ve aspiratorle çekiyorum ama uyurken tıkandığı için hmm uyanıyor. Başka çözüm yolu varmı bana yardımcı olursanız sevinirim .Vicks baby rub alicaktm oda 2 yaş altı yasakmış başka ne yapabilirim.