Mini9 Oğlum için aktivite masası almak istiyorum güzel görünen bir kaç marka var ancak bazıları fiyat olarak çok fazla. Kimler hangilerini kullanıyor, bebeklerinizin ilgisini yeterince çekti mi ?
Minikcivcivim Mini9 clementoni aldım ben hem uygun fiyat hem de beklentiyi karşılıyor hemde kaliteli sağlam. 10aydan beri kullanıyoruz şuan 20ayı geçgin hala oynuyor
Yagmur2019 Mini9 ben şoka gelmişti onu almıştım bence çok da güzel bime A101’e çok sık geliyor onları takip edin ben 50 TL ye aldım motor becerileri için gayet yeterli gördüm
Mini9 BenMathilda özellik ve fiyat olarak baktığımda ben de clementoni ye yöneldim. Fischer price ve bongido yu inceleyince de sanki onlar daha fazla özellik içeriyor ama o kadar pahalı bi şeye de gerek var mı bilemedim 🤷🏻♀️
BenMathilda Mini9 Yok ya.. pahalı, eger o markaların aktıvıye masalarında olan özellikşere sahip başka oyuncakları varsa, gerek yok zaten..
Mini9 BenMathilda aslında var yani benim asıl amacım ilgisini çekip ayakta durmasına yürümesine katkı sağlamak. Clementoni iyidir öyleyse 👍🏻
asyasare Mini9 clementonin alacaktim uygun fiyatli bol icerikli bir sey ariyordum. sonradan tutumluanne.comdan bir bakayim dedim ve fisher price egitici kopekcik aktivite masasi satiyorlardi normalde 500 lira civarinda oradan 175 e aldim 1 ay once. 2. el ama cok temizdi. kizim bayilarak oynuyor. 2. ellere bakin derim gercekten fiyatlar uygun. zaten bebeklerin oynadifi ettigi ne kadar ki temiz kaliyor hepsi