78bb büyükler inek sütüyle büyüttük diyor ama sanıyorlarki ya hastanelik olmak yada allah korusun ölmesi gerekıyor zararlı oldugunu anlamak ıcın.bebek zaten rahatsızlıgını nasıl anlatacak ona sancı yapacak çocuk aglıcak ama bebektir ağlar dıyıp geçecekler belkı zamanında verdıklerıde bırsürü agrı cektı bebekken ama nerden bilicekler sütten oldugunu o bebek hazmedebılse zaten devam sütleri üretilmez direk inek sütüyle besler herkes şimdi doktorlar söyle diyor diyince Hemen zorlarına gidiyor biz siZi nasıl büyüttük 🤦🏼♀️ O zaman vermıssınız yanlış kimse bilmiyormuş şimdi biliniyor zararlı demekkı yanlışmış diyip doğrusunu yapın nedir bu herseyi eskiler bilir kafası anlamıyorum. Valla 💆🏻♀️