Anneler merhaba, bebeğim 2 buçuk aylık. 2 hafta önce 6200’dü kilosu. Molfix 2 numara kullanıyordum fakat artık çok fazla sıkıyor. Bu durumda 3 numaraya mı geçsem daha mantıklı olur yoksa direk 4 alayım mı? Benim gönlüm 4’ten yana açıkçası çünkü çok çabuk büyüyor bebekler hem de daha rahat eder ama çok bol gelir mi kararsızım. Sizlerin nasıl?