Ne kadar doğru bilmiyorum ama ben de burda okumuştum ve uyguladım çok şükür de iyi geldiğini düşünüyorum. Aşıdan 1 saat önce ve 1 saat sonrası emzirmediğimizde aşı etkilerinin azaldığını yazmıştı bir arkadaş. Aşı bir tür virüs anne sütü bu virüse tepki verdiği için ateşlenme meydana geliyor