aysesls Merhaba kızım diş çıkartıyordu ve 3 gün boyunca yüksek ve devamlı yükselen inaçtı ateşi oldu 3. Gün sonunda artık ateşi yükselmedi ama yüzünde resimdeki gibi kızarıklar çıktı ve vücudunda çıkamaya başlıyor eşim işten geliyor hastaneye gideceğiz sormak istediğim sizlerde böyle birşeyle karşılaştınız mı ?? Diş ateşinden böyle birşey olur mı yoksa bu başka bişey mi ilk defa şahit.oluyorım böyle birşeye https://imgyukle.com/i/uDH8Cs
_tospikannesi aysesls 6.hastalık mı öyle bişey okumuştum canım 3-4gün süren ateş sonrası 3-4 gün deride döküntünolup geçiyormuş bebek hastalığı diye okumuştum ama en doğrusunu doktorunuz bilir ☺️
asya00 aysesls bu döküntü başlaması hastalık bitiyor daha ateşi yükselmez demek. 2yada 3güne bu döküntü de geçer iyi olur inşallah. Büyük ihtimalle doktor alerji şurubu verecek hemen geçiyor döküntü
Yorgunanne07 aysesls aynısını birebir yaşadım canım 3 4 gün ateş j kırklara dayandı dış de vardı sonra ilk yüzünde sonra karin kol bacaklarında cikti hemen gittik 5.6. Hastalık geçirio dedi doktorumuz mahvolmusdu yavrum
Duygu01 Diş ateşi değil üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş . Allerset diye ilaç verecektir bikaç saate geçiyor doktora götürün
aysesls Duygu01 asya00 _tospikannesi asya00 Yorgunanne07 Yorgunanne07 Sumeyyeenes Poncikpapatyam hepinize çok teşekkür ederim 😊
Sumeyyeenes aysesls canım benim oğlumda üç gün ateşler içinde yandı sonra doktor dedi ateşten sonra vücudunda kızarık olcak endişelenme bizde sıkıntı etmedik kendi kendine geçti
Poncikpapatyam Hastalık olms canm zyrect alerji surubu icir. Ama dökntüler geciyor 3 5 güne. İlk cıktıgı yerden baslayıp ayaklarıa dogru bitiyor ve gidiyor. En zor kısmı gecmis. Hastalıgın bittiginn habercisi dökntüler gecms olsn :)