Deletedmom299 En başta bende bir fikre sahip değildim ama araştırdım netten, videolar izledim. İlgili birçok kitap da var piyasada ama ben daha fazla vakit kaybetmeden eğitimi vermek istedim. Birden çok yöntem var, ben yatır-kaldır metodunu uyguladım. Bebeğim bu yöntemi kabul etmeseydi diğer yöntemlerle devam edecektim. Bu süreçte eş desteği de çok önemli, sağ olsun eşim aldığım kararı destekledi ve bu süreçte çok yardımcı oldu. Önce bebeğiniz reddecektir vereceğiniz eğitimi ama siz pes etmeden devam edin, en fazla bir hafta on gün zorluk yaşadım ben sonrası bebeğim de ben de geceleri kaliteli uykuya kavuştuk. Bebeğim 7.ayının içindeyken vermeye başladım ben eğitimi, şu an 10 aylık ve atak dönemleri dışında bir problemimiz kalmadı çok şükür 🤲🏼 Siz de araştırıp size en uygun yöntemle işe başlayabilirsiniz, kolay gelsin şimdiden ☺️ Bebeğiniz de siz de en kısa zamanda uyku dolu gecelere kavuşursunuz inş😴