Kizlar ev almak icin biraz birikmisimiz var ev alalim geri kalani borclanalim dedim ben borclanamam simdi diyo paranin ustunr koyalim diyorum onada yok diyo biliyorum bu para harcanir bende altin yaptiriyim diyorum takiyim takistiriyim diyorum fazla biseyim yoktu bayramda herkes elime koluma bakti bu arada bir evin bir ogluyla evliyim baci kardes kimse yok sizce ne yapmaliyim ?
Sizce altin iyi bi yatirim mi su siralar 2 3 sene bekletmeyi dusunuyorum