Benimde yirmilik yeni çıktı 3 kez şiddetli ağrı çektim en sonunda 3 gün önce dişçiye gittim şu an antibiyotik kullanıyorum (emzirmiyorum) yarın 12 de cekilcek çok korkuyorum ☹️ bı taneside çıkmadı yan yatıyor ameliyat olcakmışım onun için şu an ağrı yok ağrıyınca kesin alıncak çok korkuyorum çok 🙄 sizde parol için onu ben hamileyken baş ağrısı için kullanıyordum emzirilen de kullanılıyor