Merhaba hanımlar. Kızım 11 aylıktı ilk adetimi oldum. 22 gün arayla 2 kez adet olduktan sonra adetim kesildi. Tam 2 aydır adet olmuyorum. Sık emziriyorum ve gebelikte testide yaptım evde 2 kez negatif. Arada karnım şişiyor adet olcakmış hissine giriyorum ama yok. Sizce emzirme buna sebepmidir. Şuan doktora gitmeyede çekiniyorum malum hastalık sebebiyle. Bilgisi olan aynı durumu olanlarınız varsa cevaplarınızı bekliyorum hanımlar.😕