Mutluluk üniversitede Doğum yaptım sonra kontrole gittim kızımda sarılık çıktı bizi apar topar hastaneye yatırdılar 4 gün hastanede yattık düşmüyordu sarılık nedenini öğrensinler diye en son bize ücretli bi test söylediler 400 500 civarıydı bu test dışarda yapılıyodu ee ilk çocuk yanı korkuyosun acaba niye diye neyse biz bunu yaptırdık bişeyde çıkmadı testte normaldi sarılık yanı illaki geççek bizimkide artık cahillikti heralde ozaman neyse çıktık hastaneden sürekli acile kontrole gidiyoduk hemen topuktan kan alınıyodu vs biz doktorun odasındayız sonucu söylüyo doktor içeri asistan öğrenciydi büyük ihtimal o girdi doktor dediki ona şansına küs buda yatış olmuyo…artık yatan hastalar üzerinden puanmı kazanıyolarsa bilmiyorum odur budur dahada üniversite hastanesine gitmem zaten doğumumda orda tam bi rezalet şekilde geçmişti😣ay bayağ bi uzun olmuş 😃kimseye tavsiye etmem yani👍😃