Merhaba hanımlar 2 ay 6 günlük kızım var bugün doktora gittik kızım grip öksürük ve burun tıkanıklığı son 2 gündür devam ediyor.. kızımdan banada bulaşti sizlere 2 sorum olacak doktor nemlendirici yazdı nazalnrmburun damlası kullanma kılavuzu yok doktorada sormayı unuttum aranızda kullanan var mı ve nasıl kullanmam gerekiyor günde kaç damla….2. Sorum ise kızım anne sütü aldığıniçin dktr gripamol önerdi içersem bebeğe sıkıntı olur mu … daha önceden grip olanlar bı durumu nasıl atlattı lütfen bana acil yardımcı olurmusunuz