yarennn Arkadaslar hamileyken korona olup ağır atlatan var mı aranızda yada geçiren tanıdığınız 10 haftalik hamileyim hastanedeym cok ağır geciriyorum ne zaman biraz rahatlicamm😭😭😭😭
Deletedmom328 yarennn geçmiş olsun,kronik hastalığınız var mı? Bol bol beslenmenize ve uykunuza dikkat edin stres yapmayın lütfen
yarennn A_y_can34 ben ayin 5inde hastalandım ama son 5-6 gündür cok kotuyum ayaga kalkamiyorum oksurmekten boguluyorum
yarennn Deletedmom414 ates vucudumun agrimayan yeri yok halsizlik şiddetli bulantilar kusma ve siddetli öksürük en cok zorlayan öksürük
yarennn Ikrazumra19 evet en başta eve yolladilar hic bir ilac vermeden bu kadar kötü oldugum halde nefes dahi alamiyorken daha sonra ailem basvurdu bazı yerlere ilgilenip hastaneye yatis yaptilar ilaca basladilar
yarennn GoGirl testi 17sinde yaptilar dün değil önceki gün sonuc cıktı cigerlerde ve kanda enfeksiyon var