Ebru38 sma kabız yaptığı için doktor mamasını değiştirdi ama iyi içiyordu oğlum iki aylık çok sevmişti sma kullanıp kabızlığa çözüme bulan varmı ve birde biraz kusuyordu her beslenmeden sonra normal değilmi sizce ?
miracinnannesii Ebru38 biraz Zeytnyagı koyuyordum ben hc kabızlık yasamadık ayrıca cok güzel kilo aldırıyor he birde kusması cok yemesinden kaynaklanıyordur yada reflü vardr muhtemelen
Mommy_ Ebru38 Sma da probiyotik bileşen olmadığı için kabız yapıyor olabilir. Mamanızdan memnunsanız doktorunuzla konuşup probiyotik kullanmayı deneyebilirsiniz belki.
Pelo_00 Ebru38 Biz zeytinyağı koyuyorduk içine kabız olduğu zamanlar günde 3kez bir çay kaşığı doktorumuz önermişti eğer kabızlık devam ederse mamayı değiştiririz demişti. Zeytinyağdan sonra düzene girdi.
Koalammm Ebru38 sma kullanırken zeytinyağı ekliyordum içine bir çay kaşığı hiç kabızlık olmadı. Kusma içinde mamanın miktarını azaltıp verin devam ederse kusmaya doktorunuzla konuşun