Biz de 2. Ayda öyleydik atak dönemi olabilir. Bir de ilk 3 ay bebekler için zor bir dünyaya alışma süreci o yüzden de anne kucağı istiyorlar. Ben de aynı sizin gibi zor atlattım o süreci ama şimdi 4 aylık oldu en azından poposu koltuğa değdiğinde eskisi kadar ağlamıyor 😌