Kuzular merhaba. 20 günlük bebeğimin kuyruk sokumunda Hafif çukur gördü doktor. Hamilelikte Folik asitin bebeğe geçmemesinden kaynaklandığını söyledi.Çok şükür ultrastonda bir şey çıkmadı ama her gün yarım folik asit veriyorum bebeğime sizde bu durum yaşayan var mı bebeğini folik Asit veren var mı?