Balkiz bizim arabamızın bagajıda cok büyük değil. İnternetten fotoğraflarına baktım kapanınca cok büyük görünmüyordu. Bide ağırmı cok. Rahat bişey istiyorum bebeğim 7 aylık. Travel kullanıyordum 2 parça olması beni cok zorladı. Bastonlar içinde daha küçük bebeğim rahat edemez diye düşünüyorum