Gulap-1234 merhaba, bebekler 6 aylık olduğunda dogum kilosunun 2 katına, yaşında 3 katına ulaşması gerekiyormuş. Bu oranları göz önüne alırsanız içiniz rahat eder.
3 aydan sonra kilo alım hızı epey yavaşlıyor bebeklerde. 200-700 gram arası alması normal olanmış.
Dogru mu hatırlıyorum bilemedim. Siz bira mayası tableti kullanmaya başlamıştınız değil mi?