Deletedmom14 T-1234 saçma sapan bi hurafe olduğunu bildiğim halde yemiyorum yaa . Beynime yer etmiş, aşamadigim bikac hurafe var 🤣🤣
Oglusm T-1234 Yiyorum ben valla şuana kadar birsey olmadı 😃 Sıcak birseyler yememeye dikkat ediyorum sadece dökülür flan dikkat etmek lazım
Prenses-annesi1 T-1234 acayip susuyorum en başlarda içtim kaynanam bendeydi yiyip içilmez emzirirken dedi bir süre içmedim ama içim yanıyor emzirirken zaten sıcak hava içiyorum artık hurafe bunlar ya 😏
Bngvrk Oturup kahvaltı bile yapıyorum bebeğim emerken yoksa rahat vermiyo saçmalık batıl inançlar takılmayın böyle şeylere :)
Kereminannesiii T-1234 ilk zamanlar yiyip içmeme karşı çıkıyorlardı şimdi bazen vaktim olmadığı için emzirirken yemeğimi yiyorum 😁
Gzdzeynep T-1234 istediğinizi yiyip içebilirsiniz an geliyor yemek için sadece emzirirken fırsat oluyor. İlk zamanlar sadece emzirdiğim zamanlarda bişey yiyip içebiliyordum sadece o zaman fırsat oluyordu
Yazilimcianne T-1234 buna inanmıyorum ama başıma gelen bir şeyi anlatayım. Hastaneden taburcu olduk eve geldik 2.gece sütüm yok. Kayısı hoşafı içtim ama ev yapımı böyle yoğun kıvamlı kahverengi falan hemen üstüne sağmaya başladım bir baktım kahverengi bir şey açtık bir baktık içtiğim kayısı hoşafı, annemle ben şok. Başkası anlatsa vallahi inanmam. O gün bugündür sadece su içiyorum
Prenses-annesi1 Yazilimcianne doğrudur doktorumuzda bana örnek olarak türk kahvesini söyledi içtiğinde sütünün tadına bak direk türk kahvesi tadı gelicek demişti tabiki bakmadım ama 😃 o kadar geçiyormuş sütümüze yediğimiz içtiğimiz
Oznur T-1234 o kadar sacma bisey ki o 🤣 yahu akıl var mantık var yediğim sey anında memene mi iniyorda genzine kaçacak 🤣
MihraKus Ben koca nenelerimize göre yiyip içilmez ama ben hiç sallamadım kahvaltı yaptığım çok oldu emzirirken su çok içiyorum sı soda falan yani sıcak ürünler hariç herşey yiyorum içiyorum
Deletedmom313 T-1234 İlk 3 ay özellikle de ilk 40ın içinde memeden ayrıldığı yoktu, kahvaltıya öğle yemeğine, akşam yemeğine hep kızım emerken oturdum, çayımı kahvemi de hep kızım emerken içtim. Batıllarınızdan arının 🌸