Eymeniko_ Kızlar lütfen bana yardımcı olun ya 9 aylık oğlum wee baby alıştırma bardağı kullanıyorum ama sürekli boğazına kaçıyor öksürüyor kaşıkla su vermeye başladım artık. Önerebileceğiniz bir marka var mı aventten memnun olan var olmayan da var bir annemiz nuk çok iyi demiş ama hangi model bilmiyorum
asyasare Eymeniko_ ben avent suluk kullaniyordum hem bebegim icmiyordu hemde bogazina kaciyordu. 4 gun once aventin pipetli sulugunu aldim. cok memnunum kizim cektikce geliyor ve meger su icmiyormus onceden suan severek iciyor
Fthnf_ Başlangıç için nuby markasını denebilirsin,dışı penguenlı/ayıcıklı model, hem akıtmıyor hem valf sayesinde çektikçe geliyor. Ama pipet ile yapar diyorsan avent yeşil dino kapaklı model harika. 5 alıştırma bardağından en memnun kaldıklarımız bunlar.
Aselduhakorkmaz Ben 4 aylikken basladim alistirma bardagina chicco yumusak uc akitma yapmiyor bebek cektikce geliyor
Milamoms Eymeniko_ aslında çok cok iyibir marka biz emzik biberon herseyini kullanıyoruz önceden turkiyede yoktu yurtdışı sipariş oluşturuyorduk ama artık turkiyede ve eczanelerde satışı var