Almiraaa Kızlar bebeğim 6 günlük 2900 dogdu bugun tarttık 3200 çıktı boyda 48 . İntetnetten baktımda 48 alt sınır diyor . Sizde durum ne ?
Nur3452 Almiraaa benim bebeğim 3140 gr doğdu, 2.hafta 3100 gr olmuştu, dün yani 16.günde 3430 gr olmuş. 330 gr almış Doktoru haftada en az 150 gr alması gerekiyor dedi. Önümüzdeki hafta tekrar götüreceğim bakalım
Kadervural Almiraaa 46 boy kilo 2760 dogduk 37+2 de her bebek bir degil suan ama hersey gayet normal cok sukur takılmayın bol bol emzirin
Pelo_00 Almiraaa boyu kilosu normal. Demişsiniz zaten alt sınır diye yani sınırın altında değil endişeleneceğiniz bir durum yok. Takibini iyi yaptırın bol bol emzirin