Alt 2 dişi çıkalı bir ay olucak nerdeyse ne çıkmadan önce ne çıktıktan sonra huyzusluk yaşamadık şükür dedik. Uzamaya başlıyolar şimdi 3-4 gündür uyanık kaldığı her an mızmız ve ağlıyor hiç mutlu değil sürekli ağzına götürüyor her şeyi. Tecrübeli anneler bu diş çıktıktan sonra da bu kadar ağrı yapar mı bilgi verir misiniz gerçekten bebeğimin gülüşünü özledim acaba üst dişler mi çıkmaya hazırlanıyor bilemedim 😢😢