Canım normal değil bu durum, normal doğum yapanlar hemen doğum sonrası ayaklanıp iş güç yapıyor ki ben de yaptım ne yazık ki, ilk 10 gün hiç kendini hissettirmeyen, sanki doğurmamışım gibi olan kesi yeri 11. gün iş yapma sonucu sancı yaptı. Doktorum daha sonra 40 gün istirahat edeceksin, mecbursan 20 günden sonra sadece kolay olan işlerini yap dedi. Yatman gerek bol bol. Oraya basınç olması olumsuz etkiliyor iyileşmeyi. Bence mutlaka doktora git. Enfeksiyonsa ilerlemeden çözülsün.