Merhaba , biberon vermeyin. Emzik kullanıyorsanız da şuan ki evrede azaltın. Önce siz sakin olun on on beş dk dır bir alıp teklif edip deneyin. Bebeğinizi ağlatmayın ısrarcı olmayın. 3 ay ve 6,5 aylık oğlum da bu iki ayda yaşadım sonra kendiliğinden bir an da emdi ama asla pes etmedim tabi. Aç bıraktım almadığında sağıp kaşıkla sütümü yedirdim. En sevdiği şarkıyı açıp dikkatini dağıtıp emzirmeye çalıştık babasıyla. Geçici bir süreç merak etmeyin.