8 aylık kızım geceleri derin uykuya geçemiyor saat başı uyanıyor. Gündüz çok uzun uyumasada en azından böyle gece gibi saatte 10 defa uyanıp ağlayıp kıpır kıpır olmuyor. Gündüz 3 uyku yapıyoruz her seferinde 45 dk-1 buçuk saat arası uyuyor. 9 gibi gece uykusuna geçiyor 9 dan 12 ye kadar güzel uyuyor. 12 den sonra saat başı kalkmalar özellikle de 3 ten sonra saat başı bile değil sürekli uyanıyor sallıyorum uyuyor tam bende yatıyorum uyanıyor illa emzircem öyle biraz yanımda 6 ya kadar bu böyle devam ediyor. Yani gece derin uyku 🛏 uyumuyor kıpır kıpır oluyor. Emmeden asla uyumuyor ağlama krizine giriyor emzik tutmuyor bi türlü sevemedi emziği. Görünce daha ağlamaya başlıyor. Neden böyle 🤦🏻♀️ Şu an yeni diş çıkardı bi de 6 tane dişi var. Diş patlatsada patlatmasada aynı böyle 🙄🤦🏻♀️💤💆🏻♀️