Selam Hanimlar..
Gebeligimden sonra 38 gün kanamanın 3 hafta sonrasında adet girdim 3-4 gün sürdü 2 hafta sonrası tekrar gördüm bu temmuzun 23 veya 24 ü gibi. Gebelik öncesinde adetin hep gecikirdi boyle sık aralıklarla geldigi olmamıştı ama doğuma bağladım. 2 gun once kahverengi leke görmüştüm temizlenip ped taktim ama tekrar kanama olmadi bende çıkarıp attim bir müddet sonra. Dün akşam yine 2 3 damla kadar kahverengi lekelenmem oldu benim de kafam da 40 tilki dolanmaya basladi. Tarih olarak esimle son birlikteliğimiz 10 gin sonrasına denk geliyor lekelemem. Gebelikten endise etsem mi bilemiyorum. Bebegim 3 aylik emziriyorum. Esimle geri çekilme yöntemi ile korunuyorduk. Gebelik sonrasi bu gibi şeyler yaşayanın var mi illa kahverengi leke vebelik mi gösterir.