Günaydınlar gözüme uyku girmedi hemen konuya gireceğim.Bebeğim 15 aylık erkek. Sağlığı, gelişimi çok şükür yerinde, arada huysuzluğu tutar uykusuzluk yaşar yatakta çok döner az uyur kalkar ama dün gibisini yaşamadım. Dün öğle uykusunu memede biraz uyuyarak geçirdi, şekerleme yaptı. Akşamüzeri tekrar uykusu geldiği hâlde yatıramadım. Günde bir kere kakasını yapar dün üç kere yaptı. Diş döneminde olmasından şüphelendim 6 dışı var şu an. Gece oldu uykuya yaramadı, çıkardık dolaştırdık yürüttük hatta. Babası da bizimle yattı sonra ama yok bir ara poposunun altından elimizi koyduk salladık öyle yine 1 saat kadar uyudu bayıldı artık galiba. Gece boyunca defalarca kalktı uyutmaya çalistik, emzirdim kucakta gezdirdik. Aklıma bir sürü şey geldi. Kurt mu var diye düşündüm, kıvranıyor gibiydi. Poposunda iç kısımda diş döneminde sivilceler oluyor onlar mı kaşınıyor diye de düşündüm. Kaşıntı kremleri de sürdük pek etkisi olmadı. Sabah. 5 de bayıldı artık uykudan meme emerken şu an ara ara kalkıyor gözünü açamıyor çok uykusu var tekrar yatırıyorum. İnsanın aklina çok şey geliyor, dünden bir önceki günde malesef alnının üstüne doğru düştü koltuktan, ayağından yakaladım da bereket yavaşlattım, o gün gayet normaldi hatta öğle uykusunda fazla uyumasını bu sefer ben istemedim kaldırmıştım. Arada öksürüğü oluyor, hapsuruyor ama hiriltisi fln, ateşi yok. Deneyimli anneler ya da fikri olanlar yazsın lütfen 😣