Bse Arkadaşlar meme mama reddi yaşıyorum 10 saat oldu aç bebeğim kesinlikle emmiyor uykuda dahi emmiyor böyle durumla karşılaşan oldumu hafif öksürüğü var acaba boğazlarımı ağrıyo burnunu çektirmiyor aspiratrle burnumu tıkalı?
Deletedmom311 Bse ewt burnu tkalyken bzmki de öyle burnun açın fizyoljk serumla basnçl şekild aspratör sadece ön ksmı temzlyor
Deletedmom315 Bse kaşıkla zorla ver canım .benimkide 5 dakika anca emiyor .emdikten sonra sütümü sagip kaşıkla veriyorum mecbur içiyor zorlada olsa