Günaydın arkadaşlar, benim kız artık 7 aylık oldu, ama hala bir uyku düzenimiz yok maalesef, gündüzleri uyumamak için direniyor, canı istediği zaman ağlaya ağlaya uyuyor, geceleri ise tam bir felaket. Bir buçuk iki saatte bir uyanıyor, emzirmeden de asla ama asla uyumuyor, bunu yaşamış ve çözüm bulabilmiş annelerimiz var mı? Neler önerebilirsiniz acaba?