esilamina23 Kızlar bebeğim 2ay 10 günlük sanki boğazanda bişey var gıbı 3 gündür ara ara öksürüyor ateş falan hıc bısey yok sebebı ne olabilir basına gelen var mı?
Merve6135 esilamina23 bı yazı da okumuştum bebekler günde ara ara oksurebilirmis bebeğe hasta oldu demek için günde 10ve üzeri öksürük olması gerekiyirmus oylekikle doktora gidilebilirmis belki yardimci olur bu bilgi size tabi ATes vs olursa yine hemen gidersiniz doktora
antropologanne esilamina23 Aynisi benim kizimda da var. Doktor normal dedi. Öksürük hapşuruk olabilir günde 20 defaya kadar dedi.
Glten-mira Bugun bizde de ayni sorun var 53 gunluguz balgam var gibi ayni bogazinda ara ara öksürüyor bende korkuyorum