Bllmn Ek gıdaya geçicrz bu ay, silikon kaşık bakıyorum çok farklı fiyatlı olanları var. Pahalı olanların bir avantajı var mı acaba? Ben kullanmadığım için hepsi aynı gözüktü gözüme. Ucuzlarından alsam işimi görür mü?
ikizerkekannesi Bllmn ağza giren kısımları sert oluyor kimisinde ve çok derin olmuyor o yüzden sulu birşeyler yedirirken dökülüyor ben mycey marka almıştım ki eskidi gene alıcam ucu hem yumuşak bebeğin damağını acıtmıyor hemde büyük tek sorun ilk başlarken ucu biraz büyük olduğu için bebek hepsini ağzına alamıyor (10-15 tl bir fiyatı var hepsi burada da)
anne15 Bllmn oioi cok önerilmiş tabagını ve kasıgını aldım gelmesini bekliyorum. Agız kısmı yumusak olmalıymış birtane oioi aldm birtane daha alcam mycey önermişler onuda . Tabagıda vakumlu diye öneriliyo . Cam rende yoksa onuda al vitaminleri ölmüyo hem cok az pütürlü gibi kalıyo blenderdan gecince pürüzsüz kalıyo diyolar
Eminos Bllmn mycey almistim hepsi buradadan kampanyadaydi 5 li rengarenk kasik 8 liraya almistim aynisi e bebekte 20 liraydi vakumlu tabak filan almadim evde birsuru tabak kase var diye oioi markasida cok pahali geliyor bana 5 kasik olunca birini anneme birini kayinvalideme biraktim bi yere giderken yanimda goturuyordum birini falan rahat ettim simdi 17 aylik tatli kasigiyla yiyor
afs9mart Bllmn ben e bebekten aldım ikili silikon uclu bi yeşil bi mavılı sapları ucu cok yumusak seffaf ailikon ikisi toplam 15 mi ne gayette memnunum
asyasare Bllmn bende hm oioi var hemde e bebek markasi olan baby plus var. oioinin agiz kismi cok cumur degil mesela pure vs yedirirken guzel oluyor yumusak kullanisli. ancak corba yogurt gibi sivi seyler yediririken dokuluyor o nedenle baby plus kullaniyorum onun agiz kismi daha derin
Mora Denk gelip mycey almıştım derin ağzı sıvı şeylerde iyi oluyor ama günlük wee baby iki silikon aldım kırmızı ve yeşil müthiş memnun kaldım çok yumuşak arada diş bile kaşıyor 😂