Merhabalar, 2 ay 23 günlük bir kızım var. 15 günlük olmasından itibaren kakasını yapması 5-10 gün alabiliyor.Doktora danıştığımda "anne sütü kabızlığı"diye tanımladı.Fakat hazmı kolaylaştıran besinlerin tüketiminde örneğin taze incir yemek gibi kakasını yapmasını daha da kolaylaştırdı sanki. Aramızda bu tür bir durum yaşayanlar tecrübesini paylaşabilir mi? Bir de idrar ve kakası yetişkinlerinki gibi kokuyor. Kakanın Renginde bir sorun yok. Sabahları ve bazen gün içinde idararı turuncumsu gibi olabiliyor bezinde.