Arenn aynı derdi yaşayan varmış demek kimse çözüm bilmiyor. Doktoruma sordum buz koy dedi. Koyuyorum ağrı sancı kasıntı yoruyor beni. Sağıyorum saymak sütü artırır diyorlar sağmasam ayrı sıkıntı ne yapacak bilmiyorum. Az az sağmaya başladım iki gündür sadece emzirmeden önce sağıp emziriyorum sonra buz tutuyorum sürekli. İnşallah düzelir acı çekmem daha fazla