Yeniann3 Sabah 11den bu saate kadar sadece yarım saat uyudu. Bi yeri ağrıyor gibi bi halide yok. Emziriyorum uyuyor yerine koyuyorum ayaklarını ellerini çırpmaya başlıyor mırıldanıyor. Biraz sonra ağlamaya başlıyor 🥺
kahvekokusuu Yeniann3 aynısını dün yaşadım ben karnina sicak bi bez koydum sırtına da sonra uyudu yavrum belkide üşüttü karni agriyodu
Yeniann3 Sara_kucuk hiç böyle yapmazdı. Ayaklarınıda çekmiyor gazi oldu mu anlıyorum. Zaten çıkardımda. Annemlerdeydik Bu saatte eve geri döndük resmen. Acaba düzeni bozuldu uyuyamıyor mu ya
Sara_kucuk Bulunduğu alan sıcak olabilir zira erkek çocukları sıcak yerleri sevmez ben genelde alt bölgesini yani sadce bezi kalacak şekilde bırakıyorum mutlu oluyor ve uyuyor