Cucunyo15 Minik0212 2 gün bizimde ateşimiz vardı kan değerleri temizdi bugün normale döndü çok şükür 🙏
Esra1986 Minik0212 6.hastalık olblr bizde geçirdik belirtisi sadece yukselmeyen ates ve bitisinde döküntü okdr gecms olsun