Miran11 Oğlum 8 aylık ve ayak baş parmağını diğerlerine göre daha çok geriyor yukarı doğru kalıyor çoğu zaman sebebi ne olabilir
afs9mart Miran11 benşm kızımda diğer dört parmagını aşşa doğru eyiyo baş parmagı duruyo doktora sordum kendş yapıyo dedi yapıp bırakıyor