Bir kutu denemiştim.İlk zamanlarda.Hiç dıyırucu değil.Hatta gelinim mutfkda yağnur vardı.O reklamını ypıyodu.Kandım.Aldım hiç doyurucu değil çabuk açıkıyordu.Bir yararını görmedim.Fiyatı uygun die düşünüyosan.Sma uygun onu al daha iyi.Ben hipp kullanıyorum bu arada🤗