Minik1anne çok geçmiş olsun canım hayırlı uğurlu olsun 🌺 benimde çok kaşıntım olmuştu. Nemli olmasi daha da artırıyor ne yazıkki. Baticonla pansuman yapıp kurutma makinesiyle kurutuyordum ılık ayarıyla. Epey rahatlatti beni. Birde pedler fln daha da nemlendirir. Havlu kağıt arası pamuk kullandim ilk 10 gunden sonra..